Syksy käynnistynyt, ota allakkasi esiin!

Hyvät Toverit

Tässä ennakkotietoa Kangasalan Demarien syksyn tapahtumista. Niistä löytyy jokaiselle jotakin.

– KTY:n syyskokous pidetään kerhohuoneella 28.10.2018 klo 17 alkaen, alustajana kello 18  kansanedustaja Pia Viitanen.
– Kuhmalahden Sos.dem. yhdistyksen syyskokous pidetään 11.11.2018
– Suoraman Työväenyhdistyksen syyskokous pidetään Suoraman Työväentalolla 18.11.2018 klo 15:00, alustajana kansanedustaja Pia Viitanen.
– Kunnallisjärjestön edustajiston sääntömääräinen syyskokous pidetään KTY:n kerhohuoneella lauantaina 1.12.2018, kello 13 alkaen. Kokouksessa mm. valitaan järjestölle uusi hallitus seuraavalle kaksivuotiskoaudelle.

Seurakuntavaalit pidetään 18.11.2018. Ennakkoäänestys on 6.11. – 10.11. Koko Kansan Kirkko -valitsijayhdistyksemme ehdokaslista jäi tällä kertaa vähän totuttua lyhyemmäksi, mutta kyllä silläkin on mahdollisuus saavuttaa hyvä vaalitulos. Meidän pitää nyt vain muistuttaa kaikkia todennäköisiä äänestäjiämme vaaleista ja niiden tärkeydestä ja tietenkin itse käydä äänestämässä, ihan jokaisen Kangasalan Demarin, jolla äänioikeus näissä vaaleissa on. Liitteenä on julkisuuteenkin annettu ehdokaslistemme esittely, sen ajatuksia voi vapaasti kertoa eteenpäin.

Ei unohdeta myöskään eduskuntavaaliehdokkaamme Hannan Laineen puolesta tehtävää vaalityötä. Meillä on nyt hyvä tilaisuus saada taas oma edustajamme Arkadianmäelle, ei missata sitä. Mahdollisuuksia osallistumiseen tulee kyllä, seuratkaa ilmoittelua.

Terveisin

Isto Kaarne