Allakkaan nyt

Kangasalan demareiden kunnallisjärjestön sihteeri Isto Kaarne kertoo, mitä allakkaasi kannattaa laittaa:

Isto

Anne-Mari, ehdokas numero 145

Sanna

– Osuuspankin edustajistonvaalit ovat tulossa, ehdokasasettelu on käynnissä. Vaaleihin voi ilmoittautua ehdokkaaksi netissä, osoitteessa https://op-edustajistonvaalit.fi/fi/ehdokkaalle kautta 14.8. – 8.9.17 tai paperilomakkeella, joita saa Osuuspankin konttoreista. Ehdokkaaksi voi ilmoittautua jokainen hyvämaineinen Osuuspankin omistaja-asiakas joka käyttää sen palveluja ja joka
– on liittynyt sen asiakkaaksi viimeistään 30.6.2017
– on täysivaltainen ja täyttänyt 18 vuotta 8.9.2017 mennessä
– ei ole OP:n palveluksessa eikä sen hallituksen tai hallintoneuvoston jäsen.
Ehdokkuuden vahvistamiseksi tarvitaan 3 kannattajaa jotka ovat saman Osuuspankin omistaja-asiakkaita.
Vaalit pidetään postiäänestyksenä 6 – 19.11 2017. Kunnallisjärjestön hallitus toivoo, että saamme myös Kangasalan Demareista edustavan joukon ehdokkaaksi. Harkitse siis, jos olet edellä kuvatulla tavalla vaalikelpoinen. Edellä mainitusta nettiosoitteesta saa myös muuta tietoa vaaleista.

Kangasalan Demarien perinteinen talousseminaari pidetään lauantaina 7.10.2017 klo 8:00 – (noin) 13:00 Kuntoutumiskeskus Apilan auditoriossa. Alustajaksi seminaariin on lupautunut Kangasalan talousjohtaja Seppo Saarinen. Tarjoamme osallistujille aamukahvin lisukkeineen sekä lounaan salaatteineen ja jälkiruokineen. Tarjoilujen takia haluamme sitovat ilmoittautumiset mukaan tulosta 25.9.2017 mennessä, vaikkapa vastauksena tähän sähköpostiin tai puhelimella. Perinteiseen tapaan seminaariin voivat tulla luottamushenkilöiden lisäksi myös muut asioista kiinnostuneet jäsenemme.

Valtuuston siirryttyä ns. ”paperittomiin kokouksiin” jolloin kokousasiakirjat tulevat valtuutetuille sähköisesti, valtuustoryhmä on päättänyt tästä eteenpäin pitää kokouksensa valtuuston kokousta edeltävän viikon torstaina klo 18:00 alkaen (ei siis enää keskiviikkona). Kokouspaikka on edelleen ryhmähuone, ellei muuta ilmoiteta. Valtuustoryhmän kokoukset ovat edelleen avoimia kaikille jäsenille.

SDP:n varapuheenjohtaja Sanna Marin tulee Kangasalle KTY:n syyskokoukseen 24.11.2017. Kaikille Kangasalan Demareille tarjotaan mahdollisuus tulla kuulemaan Sannaa ko. kokoukseen klo 18:00.

Tehy:n valtuustovaalit pidetään 11 – 28.9.2017. Kangasalan Demareista ehdokkaana on Anne-Mari Thomassen, numerolla 145.

Tallenna