Kakkukahvit kesän kunniaksi

Aina ei ole  järjestöelämäkään niin kuivaa kuin luulisi: Kangasalan Kirkonkylän Työväenyhdistyksessä nautittiin kesäiset kakkukahvit johtokunnan kokouksen päälle kesäkuun lopulla. Kahvittelemaan ja mansikkakakulle oli kutsuttu myös ne yhdistyksen jäsenet, jotka on valittu kunnallisiin luottamustehtäviin kevään kuntavaalien jälkeen. Kangasalla onkin saatu uudet luottamushenkilöt jo kaikkialle paitsi Taloherttuan ja Kangasala-talon hallituksiin.

Heinäkuukaan ei ole aivan toimetonta aikaa: KTY esittäytyy muiden mukana Mobiliassa heinäkuun ensimmäisenä sunnuntaina ja jo lauantaina 1.7. osallistutaan Kuhmalahden maalaismarkkinoille.

Maakuntavaaleista ollaan kuulolla, josko niitä ylipäänsä vielä tammikuussa järjestetään ja Kangasalan kunnanvaltuuston puheenjohtajaa Hanna Lainetta esitetään KTY:n ehdokkaana  Kuntaliiton hallintoon. Nyt liiton hallituksessa istuu mm. Helena Rissanen Pirkkalasta.

Syksyllä poliittisen toiminnan aloittaa perinteisesti sauna-, uinti-  ja tikanheittoilta, jota vietetään Vahderpäässä torstaina 17. elokuuta kello 17. Se nyt allakkaan!

Antintien kerhohuoneella nautittiin mansikkakakusta, kahvista, teestä ja nuorin isä-Pekan kanssa tullut Vilho Lahti maidosta.

Hanna Lainetta esitetään Kuntaliiton hallintoon.

Tallenna